22 Δεκεμβρίου 2011

ΤΟΤΕ ΕΧΤΙΖΕΣ ΧΙΟΝΑΝΘΡΩΠΟΥΣ

Τώρα έμαθα χτίζεις τη  Συλλογική Σύμβαση Εργασίας  2012-2032?????
Εάν δεν μπορείς μόνο σου φώναξε τη συντακτική ομάδα????????????

20 Δεκεμβρίου 2011

ΠΕΡΑΣΑΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΜΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΕΙΔΗ..........

Το Laptop που αγοράσατε πρόσφατα μήπως είναι το 20 ο γιατί έχουμε χάση τον αριθμό η μήπως έπρεπε να πάρετε κάποιο από την αποθήκη σας?

16 Δεκεμβρίου 2011

Έρχονται οι 150.000 απολύσεις στο Δημόσιο- Στην εφεδρεία και οι πενηντάρηδες

 
   2
Έρχονται οι 150.000 απολύσεις στο Δημόσιο- Στην εφεδρεία και οι πενηντάρηδες
Νέο κύμα εφεδρείας για τους πενηντάρηδες και απολύσεις στο Δημόσιο έρχονται το 2012 μετά την αποτυχία της εφαρμογής του μέτρου σε όσους υπαλλήλους βρίσκονται σε προσυνταξιοδοτικό στάδιο.

Αξιοσημείωτο είναι πως πλέον θεωρείται βέβαιη η απομάκρυνση του ενός από τους δύο υπαλλήλους που υπηρετούν σήμερα στο Δημόσιο και ιδιαίτερα στο στενό πυρήνα του κράτους, καθώς τρόικα και κυβέρνηση έχουν συμφωνήσει (με βάση και το Μεσοπρόθεσμο) για 150.000 αποχωρήσεις ώς το 2015. Παράλληλα, στο τραπέζι βρίσκεται και η άρση της απόλυτης προστασίας της μονιμότητας στο Δημόσιο, κατά τη συνταγματική αναθεώρηση του 2013, καθώς όπως όλα δείχνουν είναι κάτι που έχει ήδη τεθεί στην ημερήσια διάταξη.

Σε συνέντευξη Τύπου, την Πέμπτη, ο κ. Ρέππας μιλώντας για πρώτη φορά για «καθαρόαιμες» απολύσεις υπαλλήλων χωρίς τον μανδύα της εφεδρείας, υπογράμμισε ότι παρόμοιες λύσεις μπορούν να συζητηθούν αρκεί να υπηρετούν τη μεταρρύθμιση του κράτους, να βασίζονται στην αξιολόγηση και να τεθούν στο τραπέζι ως συγκεκριμένη πρόταση.

Πιο συγκεριμένα, ο υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης είπε ότι απολύσεις «θα μπορούσαν να γίνουν μόνον εφόσον υπηρετούν μια συνολική ποιοτική μεταβολή της δημόσιας διοίκησης και κατόπιν αξιολόγησης με αυστηρά κριτήρια όλων των δομών της διοίκησης και των προσώπων. Υπάρχουν υπηρεσίες που δεν είναι χρήσιμες και υπάλληλοι που δεν ανταποκρίνονται στα καθήκοντά τους», δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Ρέππας, προσθέτοντας «αλλά αναζητούμε τη μέθοδο, τη διαδικασία αξιολόγησης των υπαλλήλων».

Ο υπουργός δεν απέκλεισε ακόμη την παράταση του χρόνου της εφεδρείας ώστε να υπάρξει ένα δεύτερο κύμα το 2012 και άφησε ανοικτό το ενδεχόμενο να αλλάξουν τα κριτήριά της και να συμπεριλάβουν εργαζόμενους σε κατώτερα όρια ηλικίας, διευρύνοντας έτσι τη δεξαμενή των υπαλλήλων που θα μπορούσε να εφαρμοστεί στο πρόσωπό τους το μέτρο, στην περίπτωση βέβαια που κάτι τέτοιο ζητηθεί από την τρόικα, η οποία αναμένεται να αξιολογήσει τα αποτελέσματα τον Ιανουάριο. Ο υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης χαρακτήρισε την εφεδρεία ως ένα δραστικό μέτρο, το οποίο «ρίχνει κάστρα και σπάει ταμπού» και παράλληλα παραδέχτηκε ότι τα αποτελέσματα είναι μέχρι στιγμής πτωχά.

Παράλληλα, ο κ. Ρέππας στάθηκε στη συνεργασία του υπουργείου με την Task Force για τη μεταρρύθμιση του κράτους, την οποία χαρακτήρισε εποικοδομητική.

Αν και, όπως είπε, από τους 680.000-700.000 υπαλλήλους που υπάρχουν σήμερα στο στενό δημόσιο τομέα και τα ΝΠΔΔ, οι μισοί είναι εκπαιδευτικοί (περίπου 190.000 άτομα) και ένστολοι (περίπου 155.000 άτομα), όπου -όπως παραδέχθηκε- δεν υπάρχουν μεγάλα περιθώρια αποχωρήσεων, υποστήριξε ότι θεωρεί εφικτό το στόχο για μείωση του Δημοσίου κατά 150.000 υπαλλήλους (από τους υπόλοιπους μισούς) μέχρι το 2015. «Ο στόχος είναι εφικτός. Πρέπει όμως αυτό να γίνει με προσοχή ώστε να μην υπάρξει ουσιαστική και λειτουργική κατάρρευση του κράτους».

Σε ερώτηση, τέλος, εάν αυτό μπορεί να γίνει και με απολύσεις, ο υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης είπε χαρακτηριστικά πως «δεν έχουμε κανένα κόλλημα σε απολύσεις, όχι όμως όπως γίνονται σήμερα, αλλά ως αποτέλεσμα μιας μεταρρύθμισης στο κράτος, ύστερα από αξιολόγηση των υπαλλήλων».

14 Δεκεμβρίου 2011

'ΨΑΛΙΔΙ' ΣΤΗ ΣΥΝΤΑΞΗ ΤΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΠΟΥ ΑΠΟΦΕΥΓΟΥΝ ΤΗΝ ΕΦΕΔΡΕΙΑ

Στην περικοπή της σύνταξης για όσους δημοσίους υπαλλήλους δεν εντάχθηκαν σε καθεστώς προσυνταξιοδοτικής διαθεσιμότητας (εφεδρεία), παρά το γεγονός ότι πληρούν τις προδιαγραφές που ορίζει ο νόμος, προβλέπει εγκύκλιος που...
εξέδωσε ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών Φίλιππος Σαχινίδης. Το ποσό που θα παρακρατείται κάθε μήνα δεν μπορεί να υπερβεί το 1/4 της καταβαλλόμενης σύνταξης. Διαβάστε όλη την εγκύκλιο.

Σύμφωνα με την εγκύκλιο προβλέπεται πως εάν δημόσιος υπάλληλος παρότι πληροί τις προϋποθέσεις του νόμου για να μπει σε καθεστώς προσυνταξιοδοτικής διαθεσιμότητας, δεν τεθεί για οποιονδήποτε λόγο κατά την συνταξιοδότησή του Γενικό Λογιστήριο του Κράτους θα διενεργήσει έλεγχο προκειμένου να του παρακρατήσει ποσά που εισέπραξε κατά τη διάρκεια όπου κανονικά θα έπρεπε να είχε τεθεί σε προσυνταξιοδοτική διαθεσιμότητα.

Αναλυτικά, στην εγκύκλιο Σαχινίδη αναφέρεται:

1.Σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 5 του άρθρου 60 του Π.Δ. 169/2007 (κώδικας Πολιτικών και Στρατιωτικών Συντάξεων), σε περίπτωση που υπάλληλος αποχωρεί λόγω συνταξιοδότησης και έχει εισπράξει όταν ήταν στην ενέργεια αποδοχές που δεν δικαιούται, τα ποσά που καταβλήθηκαν χωρίς να οφείλονται παρακρατούνται συμψηφιστικά με δόσεις από τη σύνταξή του ή από τη σύνταξη των μελών της οικογένειάς του σε περίπτωση μεταβίβασης της σύνταξης σε αυτά.

Η παρακράτηση γίνεται με πράξη του αρμόδιου Διευθυντή Συντάξεων ύστερα από σχετική βεβαίωση του εκκαθαριστή αποδοχών για το ποσό που καταβλήθηκε επιπλέον.

Το ποσό που παρακρατείται κάθε μήνα δεν μπορεί να υπερβεί το 1/4 της σύνταξης που καταβάλλεται.

2. Κατόπιν των ανωτέρω, αυτονόητο είναι ότι, εάν υπάλληλος, παρότι πληροί τις προϋποθέσεις του άρθρου 33 του ν. 4024/2011, δεν τεθεί για οποιονδήποτε λόγο σε προσυνταξιοδοτική διαθεσιμότητα, η Υπηρεσία μας κατά τη συνταξιοδότησή του θα διενεργήσει αυτεπάγγελτα τον ανωτέρω έλεγχο και θα προβεί, σε συνεννόηση με τον εκκαθαριστή αποδοχών της Υπηρεσίας του, σε παρακράτηση από τη σύνταξή του των αχρεωστήτως εισπραχθέντων ποσών κατά τη διάρκεια που ο υπάλληλος αυτός έπρεπε να τελεί σε προσυνταξιοδοτική διαθεσιμότητα.

3. Για τις ανάγκες εφαρμογής του άρθρου 33 του ν. 4024/2011 και μόνο, ως «πραγματική συντάξιμη δημόσια υπηρεσία» νοείται:

α) Η υπηρεσία που έχει παρασχεθεί στο Δημόσιο ή ΝΠΔΔ ή σε ΟΤΑ (α’ και β’ βαθμού) με οποιαδήποτε σχέση εργασίας καθώς και η υπηρεσία που αναγνωρίζεται ως πραγματική δημόσια, με βάση ειδικές διατάξεις (άρθρο 155 παρ. 4 του Υ. Κ.).

β) Η υπηρεσία που έχει διανυθεί στον ιδιωτικό ή στον ευρύτερο δημόσιο τομέα, η οποία έχει ληφθεί υπόψη για τη μισθολογική εξέλιξη του υπαλλήλου και είναι συντάξιμη (μπορεί δηλαδή να αξιοποιηθεί ασφαλιστικά - συνταξιοδοτικά είτε με τις διατάξεις της διαδοχικής ασφάλισης είτε εφόσον πρόκειται για υπηρεσία που έχει διανυθεί με ασφάλιση σε χώρα-μέλος της Ε.Ε., με την εφαρμογή των Κοινοτικών Κανονισμών).

Επισημάνσεις:

α. Προκειμένου για υπαλλήλους που έχουν επαναπατριστεί από πρώην «ανατολικές χώρες», μη μέλη της Ε.Ε., από την προϋπηρεσία τους σε αυτές, η οποία έχει αναγνωριστεί για τη μισθολογική τους εξέλιξη, θα ληφθεί υπόψη μόνο εκείνη που τυχόν έχει μεταφερθεί (ως χρόνος ασφάλισης) σε ασφαλιστικό φορέα της χώρας και θα αξιοποιηθεί ασφαλιστικά - συνταξιοδοτικά με τις διατάξεις της «διαδοχικής ασφάλισης».

β. Στις προαναφερόμενες υπηρεσίες της περ. β’ δεν περιλαμβάνεται η προϋπηρεσία που αναγνωρίζεται ως συντάξιμη με τις διατάξεις του άρθρου 1 του ν. 1405/1983 (δηλαδή με την καταβολή συμπληρωματικής εισφοράς εξαγοράς).

6 Δεκεμβρίου 2011

ΒΓΑΛΤΕ ΜΙΑ ΑΝΑΚΟΙΝΟΣΗ

Κ Πρόεδρε και Κ Γραμματέα του Συνδικάτου.Μεγάλος ντόρος γίνετε απο μεγάλη μερίδα Συναδέλφων στις Αφετερίες και τα τέρματα σχετικά με τα χρήματα του ΚΕΑ καθώς και για τα χρήματα τις ΑΣΠΙΣ οτι εχει γίνει ανάληψη.Μήπως πρέπει να βγάλετε μια ανακοίνωση διάψευσεις? 
Υ.Γ.Στην ανακοίνωση αυτή εαν φυσικά το επιθυμήτε προσθέστε και τις περικοπές που ειδη εχετε κάνει στο Συνδικάτο σε εξοδα οπως μηχανές δίκυκλα τρίκυκλα [Σερβις Ασφάλειες κτλ]πάρκιν, καφενείο, κιν.τηλ, και οτι αλλη περικοπή εχει γίνει..