Κύριε Καραγιαννοπουλε οι εργαζόμενοι των άλλων Αμαξοστασίων εκτός του Πειραιά έχουν και αυτοί δικαίωμα για έναν καφέ το πρωί στις 04.30 οπότε όπως χορηγήσατε το οίκημα πάνω από το ΓΡ.ΚΙΝ του Πειραιά κάντε το ίδιο και στα άλλα Α/ΣΙΑ εκτός και στο Α/ΣΙΟ Πειραιά είναι άλλη διοίκηση.
H διοίκηση έχει προβλέψει σχετικά με την έξοδο τις πύλης με το HRM γατί κάποιοι σε μερικά Αμαξοστάσια το παίζουν ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΟΙ.
Συνάδελφοι στο τελευταίο Δ/Σ κάποιες παρατάξεις και συνδυασμοί ζητούσαν επίμονα ΓΕΝ-ΣΥΝ για την πλήρη ενημέρωσή σας.Και υποθέτω ότι θα σας πουν.1] Για ποιον λόγο δεν επενδύουν τα 2 000 000 του Κ.Ε.Α και τα έχουν από το 2009 σε λογαριασμό ταμιευτηρίου στην ΕΘΝΙΚΉ 2] για την μη υλοποίηση ΣΣΕ του 2009.Πρόσθετη ιατροφαρμακευτική περίθαλψη και αλλαγή τρόπου πληρωμής.3ον και τελευταίο το ύψος του παγίου των κινητών τηλεφώνων μας.ΡΩΤΉΣΤΕ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΤΑ ΠΟΥΝ..........
Κύριοι διοικούντες την ΕΘΕΛ καθημερινά αποσπάτε ένα λεωφορείο από τη γραμμή 909 το πρωί και το μεσημέρι που υπάρχει συγκοινωνία για να μεταφέρει δυο με τρεις εργαζόμενους στην ομόνοια.Έλεος ως πότε.Και ασχολείστε εάν κάποιος οδηγός δούλεψε 5 ημέρες αρθρωτό και πήρε το επίδομα αρθρωτού.....
Από λάθος του αναλογικού προεδρείου έμεινε σήμερα κλειστό το Συνδικάτο έκαναν λάθος νόμισαν ότι οι Υπάλληλοι του Συνδικάτου είναι Δημόσιοι υπάλληλοι και τους είπαν να μην έλθουν για δουλειά.Αλα το δώρο του Πάσχα και το επίδομα αδείας τους το χορηγούν ως ιδιωτικούς.Κάποιοι κάνουν παιχνίδι με τις εισφορές σας.Ως πότε όμως κοντός ψαλμός αλληλούια............
Τη Δευτέρα που πέρασε κλείσαμε ένα χρόνο από το μεγάλο ΡΙΦΙΦΊ εκείνου του Σαββατοκύριακου και οι υπεύθυνοι όλοι στις θεσουλες τους,Μήπως ήταν τρύπιο το χρηματοκιβώτιο όπως η δεξαμενή του πετρελαίου ????????????
Μετά την λήξη τις σύμβασις από κάθε διαφήμιση στα λεωφορεία υπάρχει κάποιος υπεύθυνος για την αποκόλλησή τους γιατί κάποιες μένουν και πανο από ένα μήνα.Στα ΣΟΛΑΡΙΣ γιατί δεν επιτρέπονται οι διαφημίσεις?
Σήμερα το α/σιο του βοτανικού διαθέτη τέσσερις κλητήρες και έναν τηλεφωνητή. Σημειωτέον δεν υπάρχει τηλεφωνικό κέντρο στο α/σιο.Και στα υπουργεία για φύλακες στέλνουμε ΣΤΑΘΜΆΡΧΕΣ και οδηγούς.Δεν θα αλλάξουμε γιατί πρέπει να μας ΒΟΥΛΙΑΞΟΥΝΕ.......
Κύριε Διευθύνοντα, όταν στο πρώτο όροφο έχεις γύρω στους 10 σταθμάρχες που δουλεύουν από τις 20 έως 25 του μήνα και κάποιους σταθμάρχες φύλακες στα Υπουργεία πως μπορούν να ανταποκριθούν στα καθήκοντά τους αυτοί που εργάζονται στην κίνηση αφού έχουν από 6 έως 10 καρτέλες έκαστος. Άραγε μετά τις 22.00 υπάρχει Συγκοινωνία διότι η ΕΘΕΛ κλείνει??Υ.Γ για φύλακες και για τα γραφεία Υπουργείων να στείλετε αυτούς που έχουν κάτι αποφάσεις επ΄αορίστου χωρίς Δ.Υ.Ε και να πληρώνονται από τα Υπουργεία και όχι από την ΕΘΕΛ.......
Κόκκορης και ο πρώην συνάδελφος Τσαμπίρας και σήμερα Αντιδήμαρχος Γλυφάδας αφήσανε τα γραφεία και πιάσανε τη πλατεία τόσους επόπτες και σταθμάρχες έκανε ούτε ένας δεν βρέθηκε να βοηθήσει ΑΧΆΡΙΣΤΟΙ............
1ον Υπάρχει εργαζόμενος ενώ έχει καταθέσει τα δικαιολογητικά για συνταξιοδότηση να εργάζεται ακόμη 2ον Εάν αμοίβεται 3ον Εφόσον συμβαίνει κάτι τέτοιο ισχύει για όλους τους εργαζόμενους?
Εγώ παλιά ήξερα ότι υπήρχε στο Βοτανικό τέτοια ειδικότητα αλλά υπάρχει και σήμερα σε κάποιο Α/Ο.Η κανο λάθος Δημοσθένη??????
Ούτε ένας οδηγός από την κίνηση δεν έπρεπε να φυγη με μετάταξη και οι διοικούντες διώχνουν πάνω από 200 οδηγούς και κρατάνε ειδικότητες σαν τη πιο πάνω εικόνα αρα αλλού την πάνε τη δουλειά..........
Παντελονάτοι υπήρχαν και πάντα θα υπάρχουν στην Ικτίνου αλλά το θέμα είναι ότι δεν μας τους δίνουν παντού στόματα κλειστά.Κάποιος παντελονάτος το 2007 έκανε συμβόλαιο για 2500 συνδέσεις ακόμα τον ψάχνουμε..........
Συνάδελφοι ήρθε η ώρα να βουλιαξουμε και δεν θα βουλιαξουμε μόνο από το Συνδικάτο αλλα και από τη Διοίκηση ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Κ. ΠΑΝΤΕΛΗ???
Στις 30/4/2011 εσύ από την επαρχία έβαλες όλη την ηγεσία του Συνδικάτου να ασχολείται με εσένα πιστεύω να κατάλαβες ποιους πληρώνεις. Πάντως Κύριε Λουλακάκη και η 8 Βάρδια στη γραμμή 248 09-30.16-30 πληρεί τους όρους του μειωμένου ωραρίου οπότε θεωρώ άκομψες τις παρεμβάσεις των συνδικαΛΙΣΤΩΝ....
Μια ερώτηση προς την επάνδρωση του Ελληνικού ποιοι λόγοι υπήρξαν και αντικαταστήσατε την 42 βάρδια 09.05-17.05 με την 76 βάρδια 12.30-17.30 Και σε εργαζόμενο μόνιμα πρωινό.Στη γραμμή Α-4 στις 30/4/20011. Κύριε σταθμάρχα τυχαίο δεν το νομίζω??????